Vampirediaries Photos & Videos

35 minutes ago

as promised♥︎♥︎♥︎ : : : : : : : 😈Katherine Pierce (vampire diaries) edit😈 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ #tvd #vampirediaries #thevampirediaries #edit #tvdedit #katherinepierce #katherine #elenagilbert #nina #ninadobrev #elena #funimate #videostar #aftereffect #aecp #audio #editaudio #transition #filter #arianagrandeaudio #badedit #buwygib #thankyounext #instagram #hashtag #follow #like #comment ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ *credit to owners of transitions*

130
42 minutes ago

Asyik termenung je memikir kan kepayahan nk pakai tudung!! La nape sampai mcm tu sekali😔😔 X mau sedih2 hari jumaat ni korang mesti kena ceria secerianya pakaian anda dan naik seri anda setiap hari. . Bukan susah nak kelihatan kemas, cantik dan selesa cuma penjagaan dan cara anda berpakaian tu yg buat anda selesa kalau pakai tudung pun mesti nak cantik dan selesa kan. . Jom tengok kain shawl yg sgt menawan dan sgt selesa ni..dah la siap dgn inner yg korang x payah susah2 nak cari matching tu harga pulak makkkk berbaloi. RM45 TERMASUK POSTAGE. #shawlsenangbentuk #moodrepublik #muabellaz #klcc #bangisentral #lv #drip #sulambedak #bellaclinicbeauty #myclinic #prpfacial #vampirediaries #longchamp #coachella #makcikpuaka #sifu

50
42 minutes ago

Asyik termenung je memikir kan kepayahan nk pakai tudung!! La nape sampai mcm tu sekali😔😔 X mau sedih2 hari jumaat ni korang mesti kena ceria secerianya pakaian anda dan naik seri anda setiap hari. . Bukan susah nak kelihatan kemas, cantik dan selesa cuma penjagaan dan cara anda berpakaian tu yg buat anda selesa kalau pakai tudung pun mesti nak cantik dan selesa kan. . Jom tengok kain shawl yg sgt menawan dan sgt selesa ni..dah la siap dgn inner yg korang x payah susah2 nak cari matching tu harga pulak makkkk berbaloi. RM45 TERMASUK POSTAGE. #shawlsenangbentuk #moodrepublik #muabellaz #klcc #bangisentral #lv #drip #sulambedak #bellaclinicbeauty #myclinic #prpfacial #vampirediaries #longchamp #coachella #makcikpuaka #sifu

40
45 minutes ago

[8x16] — deserved better :(( q: which TVD couple(s) did you want to be endgame? 💓

2238
1 hour ago

[posie x au] qotd: do you like love or hate posie? aotd: love them🤤🥰 they’re so cute • for more follow 👉🏻 @tvd.majestic. if using please give credit :)

41
3 hours ago

Surprised one if my very best friends today! Love you SO much, @randmiller! Glad I could do this for you. @iansomerhalder was at comic con, I met him the only day he was there for her! Thank you for being at Comic Con, and thank God you weren't completely sold out for autographs!

43
3 hours ago

sleep it off 🎶 TVD edit :)) *sorry it’s so basic* — comment for a dt in the next post? — CC - @phempress at Videostar

102
4 hours ago

Honestly, I can't wait to see Candice King at the TVD convention 😭😭 Credit: pageformyfavourite ~Brooke --------------------------------------------------------------------------------------------- #thevampirediaries #damonsalvatore #stefansalvatore #elenagilbert #bonniebennett #Elijah  #elena #stefan #delena #stelena #carolineforbes #delenaedit  #tylerlockwood #vampirediaries #firstpost #netflix #klaus #paulwesley #ninadobrev #iansomerhalder #steroline #bamon #Vampires #theoriginals #candiceking #katgraham #bloopers #edit #nian #stexi

2053
4 hours ago

NEW | #paulwesley on his Instagram story 3/22.

1043
4 hours ago

Ye I rushed then ending and it’s super messy and hardly in sync , but I just had to get this edit outta the way cz it’s been sitting there for like a month so hehe . But steroline or klaroline ?-Rachel Omg I keep watching over ahhh it’s so baddd ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• cr; us @vampirediaries.og •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• don’t comment for self promo •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• #theoriginals #vampirediaries #thevampirediaries #tvd #cw #trending #thevampirediariesedits #stelena #stefansalvatore #ninadobrev #paulwesley #iansomerhalder #elenagilbert #mysticfalls #netflix #netflixsuggestion #tv #series #theoriginals #trending #trendingnow #supernatural #vampires #netflixandchill #delena #fandom #klausmikaelson #legacies #trendingnow #ninadobrev #damonsalvatore #netflixsuggestion #tvdedit #delena #salvatorebrothers

2415