Happypuppy Photos & Videos

12 minutes ago

Posing for food

81
24 minutes ago

It's Monday, but thats okay. Tenang aja gengs, meski udah Senin lagi harus tetap semangat dong. Ya kan, yaa kaan ?? . Nih mimin bagi lagu-lagu yang dapat nge boost Senin-mu : 1. Calvin Harris feat Miguel & Benny Blanco -  I Found You. Cocok banget nih buat yg lagi kasmaran, atau dalam penantian panjang mencari gebetan. 2. Mike Posner - Move On. Kalo yang ini sih buat kamu-kamu yang menganggap kalo patah hati ibarat keripik yang wajib dicamilin. Renyahh. 3. Robbie Williams - I Just Want People To Like Me. Lagu curhat buat yang suka jadi biang kerok nih. Hohoho, tapi liriknya keren, loh. 4. Hailee Steinfield - Back To Life. Abis Sabtu, Minggu, ehh, Senin lagi. Cocok kan ya sama judul lagunya Hailee. 5. Backstreet Boys - No Place. Benernya ini lagu bukan nyemangatin, sih. Bikin baper iya, tapi lagunya enak, hehehe. 6. Lizzo - Juice. Nahh, kalo yang ini enak banget buat goyang, sambil nungguin petang. So, geengs, udah ga gabut lagi kan ya. Kalo masih, yukk ke Happy Puppy aja. #happypuppy #happy #karaoke #karaokekeluarga #happypeople #sing #singasong #newyear #2019 #hype #songlist #newsong #artist #singer #monday

41
56 minutes ago

It's Monday, but thats okay. Tenang aja gengs, meski udah Senin lagi harus tetap semangat dong. Ya kan, yaa kaan ?? . Nih mimin bagi lagu-lagu yang dapat nge boost Senin-mu : 1. Calvin Harris feat Miguel & Benny Blanco -  I Found You. Cocok banget nih buat yg lagi kasmaran, atau dalam penantian panjang mencari gebetan. 2. Mike Posner - Move On. Kalo yang ini sih buat kamu-kamu yang menganggap kalo patah hati ibarat keripik yang wajib dicamilin. Renyahh. 3. Robbie Williams - I Just Want People To Like Me. Lagu curhat buat yang suka jadi biang kerok nih. Hohoho, tapi liriknya keren, loh. 4. Hailee Steinfield - Back To Life. Abis Sabtu, Minggu, ehh, Senin lagi. Cocok kan ya sama judul lagunya Hailee. 5. Backstreet Boys - No Place. Benernya ini lagu bukan nyemangatin, sih. Bikin baper iya, tapi lagunya enak, hehehe. 6. Lizzo - Juice. Nahh, kalo yang ini enak banget buat goyang, sambil nungguin petang. So, geengs, udah ga gabut lagi kan ya. Kalo masih, yukk ke Happy Puppy aja. #happypuppy #happy #karaoke #karaokekeluarga #sidoarjo #sidoarjohits #sidoarjokekinian #sidoarjokeren #sidoarjobaper #ceweksidoarjo #exploresidoarjo #eventsidoarjo

40
58 minutes ago

Life's greatest setbacks reveal life's biggest opportunity. ' there is in the worst of fortune the best chances for a happy change " . If you suffered more than your fair share of difficulties in life, perhaps you being prepared to serve some greater purpose that will require you to be equipped with the wisdom you have acquired through your trails. Use these life lessons to fuel your future🔥🔥 growth. 🌼🌼🌼🌼🌼 #my #photography #potraitpho #love #sia #smile #Happypuppy #photography #humour #happinessend #Instantmind #myera #mythoughts #smile #photography #canon80d #canon #canon5dmarkiv #lovequotes #kolkatablogger #photoshoot #Instantmind #happiness #vines #vibes #mirakee #thoughts #nikon #indianphotography #prajaktamali #indian #Instantmind #myera #mythoughts #Happypuppy #humour at My Love

443
1 hour ago

. 방에 둥지를 만들어 놓음🐶🐣 #쪼꼬미 #꿀잠 #이불둥지 . . #멍스타그램 #개집사일기 #미니핀 #미니핀셔 #굿밤

221
2 hours ago

Welcome home - you made it through another Monday! Hi- five 🐾 🤚

1065
2 hours ago

Why so fast my fur legged baby... We've been only 4 years and 9 months.. You left us so early.. Who will gonna wait from me when i got home aside on hunter.. 😭😭😭 I will miss you our cute little sweet baby CLOUDINE. Run free baby.. I know everything happened for a reason. We will never forget you.. You can go now with CLOUD play with in heaven baby.. I LOVE YOU 😣😣😣😭😭 #runfree #wewillmissyou #shihtzu #happypuppy #happydog #restinpeace #youralwaysberemembered #sweetdog #iloveyou #cloudine #heaven

60
2 hours ago

12 weeks💫 vaccinations come at us 💉 #happypuppy

150
2 hours ago

Про поездку в Сочи . В общей сложности, на машине мы проехали 3500 километров. Достойный опыт для собаки, учитывая, что обратный путь мы проделали практически без остановки за 21 час! . За неделю до дороги я стала давать Теоне капли фоспасим. Но, кмк, никакого эффекта на нее они не оказали) Спокойнее она не стала, салюта испугалась, поэтому трудно оценить их влияние на дорогу. Больший эффект оказал положительный опыт поездок на дачу, где Тэе очень нравится бегать. Скорее всего она ждала, что мы именно туда и приедем😊 Не укачало ее даже на серпантине! Чего мы больше всего боялись... . Еще один мой страх - отель... И получили мы сполна)) Новое помещение, посторонние люди, звуки, громкие разговоры за дверью, дети...Лаяла Теона на всё, первые два дня абсолютно на всё...Оставить ее одну в номере было мучением, чтобы сходить на завтрак и ужин. Отвлекали как могли, но ничего особо не сработало...Только время помогло. В последние 2 дня она спокойно нас отпускала из номера, молча встречала. Почти не реагировала на людей за дверью. Благо, никто на нас не жаловался))) . Но в следующий раз, я 10 раз подумаю, брать ли собаку с собой...На природу, дачу, в турпоход - да! На цивилизованный отдых - вопрос... Можно было бы снять квартиру/апартаменты, но мне тоже хотелось отдохнуть от быта, готовки, а с собакой можно далеко не в каждый ресторан. И оставлять ее одну, в незнакомом месте, мне морально было сложно. А в отеле - 15-20 минут и ты вернулся🎉 . #teonathesheltie #sheltie #шелти #mydog #ilovemydog #моясобака #sheltiecute #sheltieowners #shetland_sheepdog #sheltiepage #шетландскаяовчарка #sheltieoftheday #щенок #puppy #happypuppy #sheltielove #petsofinstagram #dogsofinstagram #instadog #shetlandsheepdog_feature #sheltination #sheltiesofinstagram #sheltiegram #shetlandsheepdog #dog #excellent_dogs #puppies #canonphoto #dogoftheday #bestwoof

923
3 hours ago

I Had a fun vday weekend with mommy and daddy at the beach! (Now that I'm not sick I can go out and play with out hacking my lungs out) thanks everyone for your prayers! Once my paws hit the sand I was All Over the place! Freedom!!!!🐶🐾🤣😂😃 . . . . . #puppydog #puppies #puppy #puppylove #puppygram #puppylife #puppiesofig #puppyeyes #puppyface #happypuppy #dobermandogs #dobermanlover #dobies #doberman_featured #dobermangang #dobermanclub #doberman_moms at Monterey, California

212