Basic Photos & Videos

2 minutes ago

- BestBset🖤 오늘 쇼룸에서도 사이트와 동일한 가격으로 예약구매 가능합니다. 궁금하시다면 다가동쇼룸으로 방문해주세요😊 쇼룸은 매주 토요일만 오픈운영하며, 이번주는 매장세일로 12시부터 오픈합니다. . . #PAGE31 #daily #dailylook #todaydaily #outfit #simple #basic #selfie #데일리 #데일리룩 #셀스타그램 #옷스타그램 #아웃핏 #신상 #심플 #베이직 #페이지31 #기본티 #베이직티 #전주 #객사 #객리단길 #다가동 #다가동쇼룸 #쇼룸 #트렌치코트

30
12 minutes ago

I see it, I like it, I want it, I got it #basic ps if u like my lashes hit my girl liv up 😉

493
21 minutes ago

fc: 969 ☁️i’m just waiting for my next theme oopsies uwu

152
23 minutes ago

Orange 2: Villa Maria: Part 3 (The Vanity) How to be a BABE (Basic Ass Bitch Eww) 💋 Step 1: Pose like you sponsored 💰 Step 2: No phone in photo, get you a real man 👌🏽😉. Used and abused (@kkavaseri ) Step 3: Air Drop in real-time💨. Watch how proud he is of his accomplishments 🏅 Step 4: Inspirational Quote + 30 # ie: When life gives you lemons 🍋, get yourself a lemon squeezer. Shoutout to Mad sale at PROVIgO!!! P.S1: Drinking straight hot chocolate no milk at @premieremoisson was amazing!! P.S2: If you have lemons go checkout this mad track by cray hardworking friend @adelinacastle https://youtu.be/9iD7aQqvp_E ———————————//// #basic #basicwhitegirl #tryhard #callmebae #montreal #montrealmoments #montrealnightlife #montrealphotography #montrealphotographer #horror #mtl #mcgilluniversity #mcgill at Boulangerie Premiere Moisson

141
27 minutes ago

So I spent the majority of Valentine’s Day playing Minecraft. No regrets

431
35 minutes ago

My 1st avocado toast. I’m now basic, af.

22
35 minutes ago

Regrann from @paytren_yusufmansur75 - PAYTREN kok bayar sih? Kirain gratis tinggal pake... Ada yg Pernah bertanya sperti ituu?? 😄😄 Jawaban #UYM gini... "Ente gabung ama PayTren, ente berhak dapat saham kira kira begitu, Masa ente gak beli?? Emangnya ni lisensi cuman lisensi gitu saja, ente sebagai pengguna?? Bukan bos! Kalo ente jadi anggota PAYTREN ente jadi owner artinya apa? Ane nge share saham. Wajar aja atuh lu bayar. Sekarang mo saham kecil atau saham gede? Saham kecil ente pilih #Basic saham gede ente pilih #Titanium."☺☺ Katanya "percumah dong daftar PayTren bayar 350rb kalo mau isi pulsa/bayar listrik mesti harus isi saldo dulu,saya fikir gratis seumur hidup"?.., "Berarti percumah juga dong anda beli motor harga 15 JUTA kalo mau pergi kemana2 harus isi bensin dulu" Di PayTren kalo isi pulsa/bayar listrik dll,memang mesti isi saldo/deposit dulu bos,, Tp kalo anda rutin dan bahkan serius mnjalani bisnis nya, Itu semua bisa GRAAAATIIIISSSSS termasuk UMROH pun bisa Graaatiiissss,, Dengan syarat harus bersungguh sungguh,,,, Bisa difahami ya,,????? Jangan sampek salah kaprah,,,, :-) "Keputusan Anda saat ini menentukan siapa Anda di saat yg akan datang" Info dan bimbingn payTren Wa :0852-4567-1016

00
40 minutes ago

Back to the basic 😊🔙⏳ lifebalance ดำเนิน​ต่อไป​และรักษา​สมดุล​ของ​ฮอร์โมน​ใน​ร่างกาย​❤️ #learning#life #basic #keepgoing #simple #

50
4 hours ago

Maison de la mode

273