Comments

  • afif_adhan_945 months ago

    Yes.jgn sampai kita dipijak oleh mereka2 ditanah air sendiri

  • hasan.hajar5 months ago

    Yes..jgn lupa yb bagi tahu mazlee masukan dlm subjek sejarah....rakyat teruja..ni..👍

  • kesebelasan.utama5 months ago

    Hahahaha..ape bende je die ni tahu..sibuk nak peduli hal orang..ko sultan ko pon tak suka kau..pegi peduli negeri sendiri lepas terangganu kes tutup aurat la ni kes kelantan nak bagi cuti..dengki la tu die xleh cuti..

  • khairunnisa_.04115 months ago

    Yg die nak sibuk hal negeri org apahal...biarlah...apa masalah die...nape dengki sbb x dpt cuti eah...

  • ghajeeeee5 months ago

    cuti sape ja takmau 😂

  • muazbadiozzaman125 months ago

    Dia bkn ketua menteri kelate..sbb to dia bodo.. Owg laen bg cuti dia yg kelam kabut..keturunan Zalim

  • idahamidi_5 months ago

    Yes saya setuju. Jngn sampai negera kita dijajah. Nak kan kemajuan tapi kLau melayu dijajah buat ape.

  • kakchik_alinn5 months ago

    Cuti pertahan kan hak ....islam...x salah....cuti tok kemenangan pon x salah...cuti ja la...apa da hal

  • a_iman995 months ago

    Hahahah😂😂😂, dia delete terus bhaiii

  • zaraqi_homedeco5 months ago

    Cuti je kot.. bukan suruh ko tayang aurat pon..

  • dayah_nhy5 months ago

    Yg setuju tu mesti agama islam.

  • bunnymuy5 months ago

    Yb bocah bercanda..

  • alfaromeo3275 months ago

    Setuju lah demi bangsa dan negara bukan macam kau tak tahu apa tu perjuangan bangsa dan negara kau dok diam diam Sadik sigaraga

  • fizman895 months ago

    Saya tk setuju sebab pas takut tk ramai yg pergi perhimpunan tu nanti sebab tu la pas buat keputusan untuk beri cuti kat kelantan😂😂terengganu awat tk bagi cuti sekali, sebab pa,sebab nk bagi ramai, masa bersih dulu tk bagi cuti pun dah ramai sampai mencecah setengah juta.