Comments

  • kakchik_alinn12 days ago

    Cuti pertahan kan hak ....islam...x salah....cuti tok kemenangan pon x salah...cuti ja la...apa da hal

  • a_iman9912 days ago

    Hahahah😂😂😂, dia delete terus bhaiii

  • zaraqi_homedeco12 days ago

    Cuti je kot.. bukan suruh ko tayang aurat pon..

  • dayah_nhy12 days ago

    Yg setuju tu mesti agama islam.

  • bunnymuy12 days ago

    Yb bocah bercanda..

  • alfaromeo32712 days ago

    Setuju lah demi bangsa dan negara bukan macam kau tak tahu apa tu perjuangan bangsa dan negara kau dok diam diam Sadik sigaraga

  • fizman8911 days ago

    Saya tk setuju sebab pas takut tk ramai yg pergi perhimpunan tu nanti sebab tu la pas buat keputusan untuk beri cuti kat kelantan😂😂terengganu awat tk bagi cuti sekali, sebab pa,sebab nk bagi ramai, masa bersih dulu tk bagi cuti pun dah ramai sampai mencecah setengah juta.

  • unk952711 days ago

    @official_mkr kesian kat hg.. sungguh kesian. yg mnyangak duit rkyt adalah tua2 dlm kerajaan yg hg dok sokong tu.melayu mna yg rmai msuk BERSATU. Hg bru sedaq dri koma gamaknya .. Siannnn

  • aiman__joe11 days ago

    @unk9527 Undi pakai internet tak berapa telus. Page2 mahacai kena bungkus bukan sbb mahacai tak suka, tapi ada stengah cytro dan macai BN dan PAS share dan pakat poll.