Comments

  • afif_adhan_942 months ago

    Yes.jgn sampai kita dipijak oleh mereka2 ditanah air sendiri

  • hasan.hajar2 months ago

    Yes..jgn lupa yb bagi tahu mazlee masukan dlm subjek sejarah....rakyat teruja..ni..👍

  • kesebelasan.utama2 months ago

    Hahahaha..ape bende je die ni tahu..sibuk nak peduli hal orang..ko sultan ko pon tak suka kau..pegi peduli negeri sendiri lepas terangganu kes tutup aurat la ni kes kelantan nak bagi cuti..dengki la tu die xleh cuti..

  • khairunnisa_.04112 months ago

    Yg die nak sibuk hal negeri org apahal...biarlah...apa masalah die...nape dengki sbb x dpt cuti eah...

  • rjameerzq2 months ago

    cuti sape ja takmau 😂

  • muazbadiozzaman122 months ago

    Dia bkn ketua menteri kelate..sbb to dia bodo.. Owg laen bg cuti dia yg kelam kabut..keturunan Zalim

  • idahamidi_2 months ago

    Yes saya setuju. Jngn sampai negera kita dijajah. Nak kan kemajuan tapi kLau melayu dijajah buat ape.

  • kakchik_alinn2 months ago

    Cuti pertahan kan hak ....islam...x salah....cuti tok kemenangan pon x salah...cuti ja la...apa da hal

  • a_iman992 months ago

    Hahahah😂😂😂, dia delete terus bhaiii

  • zaraqi_homedeco2 months ago

    Cuti je kot.. bukan suruh ko tayang aurat pon..

  • dayah_nhy2 months ago

    Yg setuju tu mesti agama islam.

  • bunnymuy2 months ago

    Yb bocah bercanda..

  • alfaromeo3272 months ago

    Setuju lah demi bangsa dan negara bukan macam kau tak tahu apa tu perjuangan bangsa dan negara kau dok diam diam Sadik sigaraga

  • fizman892 months ago

    Saya tk setuju sebab pas takut tk ramai yg pergi perhimpunan tu nanti sebab tu la pas buat keputusan untuk beri cuti kat kelantan😂😂terengganu awat tk bagi cuti sekali, sebab pa,sebab nk bagi ramai, masa bersih dulu tk bagi cuti pun dah ramai sampai mencecah setengah juta.