ERA - Muzik Hit Terbaik Photos & Videos on Instagram

@era.je  #ERA #MuzikHitTerbaik Call ☎ 03-95433355 atau Whatsapp📱016-5127777 untuk terus berhubung! Video baru disini ⬇

https://youtu.be/nOu50TvP9tY

42 minutes ago

Hahaha ! Hanya orang yang bukan Selangor je akan cakap semua kat KL hihi 🤭 Betul tak ? #SharERA

3k 61
3 hours ago

Antara 4 tu korang pilih mana satu untuk uninstall ? Kalau tak ada pun, tak ada masalah 🤭 #SharERA

16k 2k
3 hours ago

Korang rasa apa benda yang kelakar sangat sampai diorang ni gelak macam ni ? 😂 #JoHaRaPagiERA

3k 10
5 hours ago

Hahaha rasanya ada je yang macam ni kan ? Kalau korang ada cerita kelakar pas topik ni jom Whatsapp 016-5127777 atau call je 03-95433355

6k 54
7 hours ago

Jom layan #JoHaRaPagiERA sampai pukul 10 pagi ni. Apa lah agaknya topik hari ini eh ?

2k 6
15 hours ago

Sambutan pemain Harimau Malaya kat Dataran Merdeka. Hujan pun still orang tunggu hehe. Full video kat FB ERA ok ? ☺️

62k 13k 30
15 hours ago

Berapa banyak kuda yang korang nampak dalam gambar ni ? 🦓 #SharERA

11k 654